B E A U T Y - C E N T R E
ENTRY TERMS PRODUCTS
DIAN'Z VITAMIN C & E + WHITENING COLLAGEN
Thursday, May 9, 2013 • 8:20 PM • 0 comments
VITAMIN C & E + WHITENING COLLAGEN 6000mg







Gabungan daripada extra berry..mengahasilkan vitamin C & E dan Menggunakan collagen dari sumber ikan tilapia.. tidak meberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti collagen marine.. 


ALERGIK IKAN TALAPIA TIDAK DI GALAKKAN AMBIL



FUNSGI UTAMA :


memutihkan seluruh badan, melembabkan kulit,mencantikkan kulit.,merawat jerawat,jeragat .dan sel kulit mati.



CARA GUNA :

1 biji selepas sarapan dan 1 biji sebelum tidur.

Tablet boleh di isap atau di telan.



Mendapat Pengesahan HALAL,bumiputra product/ dari kilang bertaraf GMP,tiada gelatine.

Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16TAHUN KE ATAS,ibu mengandung dan menyusu boleh ambil ♥




HARGA :


RM80.00 - SEMENANJUNG 

RM85.00 - SABAH SARAWAK


sebotol ada 60biji.. untuk sebulan..sgt berbaloi2



Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , saya Nurul Khairiah . Saya merupakan seorang student dan pemilik tunggal kepada www.careyourlook.blogspot.com . Di sini saya menyediakan pelbagai barangan kecantikan . Untuk order boleh PM saya or email saya . InShaAllah saya akan memberikan khidmat yg sebaiknya .
  •  Online Users

  • CONTACT;


    nurulkhairiah26@gmail.com
    FACEBOOK
    Whatsapp : 013-5012642
    Telegram : 019-4227284
    Instagram : koy_collections

    OTHERS;


    Untuk order boleh PM dkt facebook , email ataupun SMS sahaja . Sebarang call tidak akan dilayan . Sila nyatakan :
  • Nama :

  • Alamat :

  • Jenis Produk :

  • Kuantiti :

  • date : NOW
    at:10 am



    BLOG ARCHIVE;

  • TESTIMONI MYRACLES BEAUTY
  • MYRACLES BEAUTY
  • TESTIMONI FIGURE UP
  • FIGURE UP
  • VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA
  • COKLAT LOVE HABIBI
  • MISS V COOL MEDICATED FEMINE WASH
  • CATHY MAGIC
  • ROYAL EXPERT WHITE CREAM (REWC)
  • MASKER VAGINA