B E A U T Y - C E N T R E
ENTRY TERMS PRODUCTS
TESTIMONI PENGGUNA SABUN SYIFA COLLAGEN
Wednesday, May 8, 2013 • 2:58 PM • 0 comments
Sabun syifa collagen dirumus khas daripada rumpai laut..yg begitu tinggi khasiatnya..membantu mengurangkan masalah jerawat..mngurangkan minyak@kering diwajah..mencerahkan secara semulajadi tanpa pengelupasan..hanya rm29 sahaja..order sekarang



TESTIMONI PENGGUNA SABUN SYIFA COLLAGEN
NURUL AZWA - MERSING - JOHOR
Alhmdulillh ..bru 5 hri guna sabun syifa cllgen kulit dh kurg berminyk ..bgn pgi pon dh tk berminyk kulit muka ..jerawat yg bru nk tumbuh pon cpt masak ..alhmdulillh ...suka sgt




Pn.nathrah - kuala selangor
" Alhamdulillah. .bersyukur sngt..xpayah nk tnggu lama2.. hanya beberapa hari mnggunakan sabun syifa collagen. .ternyata kulit muka saya smakin halus, anjal & semakin cerah..lingkaran hitam dikawasan mata juga berkurangan ..hasil make up smkin cantik..dipendekkan cerita mmg puas hati la guna sabun nie..plng best masa cuci muka..aromanya..mmg xdpt dinafikan..rasa fresh sesngt..xcaya ?? Korang cubakah sndiri..terima kasih sabun syifa collagen. ."


Jom order sekarang . RM29 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , saya Nurul Khairiah . Saya merupakan seorang student dan pemilik tunggal kepada www.careyourlook.blogspot.com . Di sini saya menyediakan pelbagai barangan kecantikan . Untuk order boleh PM saya or email saya . InShaAllah saya akan memberikan khidmat yg sebaiknya .
  •  Online Users

  • CONTACT;


    nurulkhairiah26@gmail.com
    FACEBOOK
    Whatsapp : 013-5012642
    Telegram : 019-4227284
    Instagram : koy_collections

    OTHERS;